Sunday, June 13, 2010

PerTemuan Yang tak dirancang! :)





salam. uit. mungkin ari yg gembire + x
dijangka. sebb fes time aku wat cmtu kat keramat nih:))
suke!!

haha. ia nye bermule ketika kakak ku memicit kaki ku yang "injured". ketika itu jam menunjukkan 12.00 tghmalm. TIBE2 ... hahaha 'tut,tut" . msg masuk da. dgn muke slumber aku pom buka.


Mas : weh anis, ko boleh tak kuar malam ni?

(aku tersenyum sorng, dan reply msg tersebut)

aku : hah, nak keluar ke? pi mane?

mas : haah la.

aku : sape join lg weh?

mas : aku, syera ngn ziani. ko ok takk?

aku : OKK!!! lepak mane weh?

mas : decide nnti. kite da gerak nak pi umah ko~

aku : okehh!!!

hahahahha cuak gile aku. main ckp je okeehh~~ padahal mak aku mesti tak bg punyee.

lalu aku pom berguling2. laluu wat suara lembut.lalu berkate pde kakak aku

aku: akk, adek nak kuar jap la. ngn mas?

kakak: da malam la dek.

aku : alaaaaaaaaaaaaa, mas nak balek u da, nnti taj jupe lg.

kakak: hish ko ni
mak tau tak?

aku: kikiki mak da tdo. tape! mak tk perasan

kakak: yela2 balek awl! (sambil mghulurkAN RM10 henngt buat belanje)

aku: kikiki okehh!

(dalam hati awl la sgt) hahahaha

sampi je dorng. kiteorng pom decide la nak pi mane kan. sume tanye aku, "weh anis, nak makn mane ni??"
aku pon jawab la " i orng SHAH ALAM okehh!, manela aku tau keramat ni nak lepak mane."
bengang je dorng. hahaha at last kiteorng pi la mcd tempat aku keje. aku agak malu la kan. tp pegi jela...

hahaha tp kite orng beli mc chiken je. sbb ziani nk makn mee goerng basah plak.
ayooo!! mane nak cri ni!

pastu kite org gi kedai2
Boldmakn berhampirn wangsa walk. hahaha da jupe da kedai mkn ni. da siap parking da pom! TGOK RAMI plak laki..! pergghh tak jadi la pegi. sebb kat situ kiteorng je prempuan.

hahah giler btol kite orng! akhirnye kite orng lepak kat tempat yg ade KFc + pizza.!! hahaha berdekatan ngn carefour .

"aku nak mkn pizza~!!!!, "
kate aku.
'okeh!!' dorng jawab.
bru je nak jejak kaki, abg pizza tu kate da nk tutup!

MAluuu giler kottt!! terus syera ubah topik " tade abg, kiteorng nak tnye ade keje kosong tak? kteorng nak keje" . hahahahahahahaha:)) aku da gelak2 da.
akhirnye kiteorng lepak kat KFC.
tade la mee goreng basah ziani.

sbnarnye aku, mas, ziani, syera. da lame giler tak kuar same. sejak dri fom 4! sebb sume berpecah masuk asrama. bile da jupe, mmg naek giler la!

malam tu bergambr sakan kiteorng. agak malu la jgk org tgok2.
hahaha tape. aku pom bukan jupe dorng selalu.

mas ,ziani, ngn syera + zulek . adela kwn suke duka aku mase skolah menengah. kite org geng "pengawas". junior rmi tkut ngn kiteorng. MUke MMg nampak SOmbONG tp hati BAEK kott!
hemm

ape yang pasti " kwn boleh ketawa ngn kite pasti ramai. , tapi kawn yg turut nanges ngn kite susah nak jupe " sayangi kwn kite, selagi mereka masih bernyawa.

salam peace yo!

1 comment:

Muhammad Syukri said...

adoiiii...ade je awk nk d tuliskn....hihi
but nice story..=P

bgus2...truskan brkwn mcm2.
masa trus brjln.enjoy ngn kwn kire mnghargai mase la kn.wakakwaka

jd mcm wonderpets!ape yg pntg!kerjasama....

GOooOOOOO!!